20 Ağustos 2011 Cumartesi

Sevgilimden ayrıldım. Sabahtan beri bilgisayar başında dans ediyorum. Ben onun omzunda sümküre sümküre beni bırakma diye ağladım ve o beni elinin tersiyle itti ya. Vicdanım rahat.
Ne diyorduk? "Günün en sıkılanı ben miyim samimiyetsiz miyim yoksa kel miyim" lalalala eller havaya. (Merhaba duygularımı doktor Levent'e aldırdım.) Tamam abartmıyorum. Kızlar ne diyeceğim. Sana sarılmayı çok özledim diyor ya sevgilileriniz. Sakın inanmayın. Çok yaşadım. Tek dertleri sevişmek. Sevişmeye yol yapıyorlar resmen.
Kızlar beni dinleyin. Adam olun okulunuzu okuyun. Akrabamızın kızı eczacılığı kazanmış. Siz de emelim gömelim derdindesiniz ayyyyyyy.
Kızlar kimseye güvenmeyin her şey bi anda iyi giderken durduk yere "konuşmamız lazım" derler. Resmi bi ortam yaratırlar. Girerler konuya. Yaaa son zamanlarda eskisi gibi değiliz. O ayrılmadan siz ayrılın kızlar. Piç gibi bırakın. "Ayyy ben de tam onu diycektim ben daha iyilerine layığım allahın piçi şu surata bak ıyyy git kendine zeytinburnu sünepelerinden bulsana sen" deyin. Şaka şaka demeyin. Sonra pis intikam alırlar. Ellerindeki sıcak fotoğraflarınızı babanıza neyin verirler düşünsenize. "ağğ böyle bitmemeliydi berkecan, ben seni seviyodum. nasıl istiyorsan öyle olsun berkecan. haklısın berkecan deyin." nasıl olsa bitecek. Bari vicdanı rahat uyuyamasın geceleri piç.
Kızlar saf olmayın her zaman ağırdan alın. Siz hep evlenilecek kız olun. Yoksa ağzınıza sıçıp bırakıyolla. Kızlar size abla tavsiyesi. "Erkeğin seni hep seveceğim demesi bir mumun hiç sönmeyeceğim demesine benzer." Hayır facebook sayfasından çalmadım. Yaşayan bilir.
Son olarak kızlar benden size tavsiye; "bir piçin yedeği olmaktansa bi serserinin bitanesi olun" bu tabiki şakaydı. Ne işiniz var serserilerle. En ön sırada oturan Alican varya sınıfınızda onla işi pişirin. Onlar geleceğin mühendisleri doktorları. Süzme müzme demeyin. Üniversitede görün siz onları. Kirli sakal, küpe, dövmeler ayyyy. Alican bebeyim yha.
Neyse kızlar yakın zamanda tavsiyelerimi tekrar paylaşacağım. Akşama da meme capsi var. Ehehe:) Son ses havadar dinliyek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder