18 Ağustos 2011 Perşembe

Bok.

Farkettim ki Sefa Topsakal dinlemeye başladım. Öyle de ergenim. Hatta şu an fonda o var. Düşünsenize yazacaklarımı. Tanrım. Okumayın bence. Ehe. Şaka tamam.
Bütün yaz evde otura otura ne kadar dağıttığımı farkettim. Kilo aldım. Bombok oldum. Karpuz misali yata yata şiştim işte. Hayatına bikaç değişiklik getir Tuğba dedim. Mesela. Mesela.
Lahana diyetinden başlayacağım. Bütün gün lahana yiyeceğim. Aslında özgür bi diyet gibi. Mesela ilk gün sabah lahana çorbası yiyorsunuz. Sonra bütün gün bütün meyveler serbest. Bir hafta sonunda 5-8 arası kilo verebiliyormuşsunuz.
Sonra düşündüm de. Kalın kaş modasının bokunu çıkarttım. Aslında modaya uyduğum falan da yok. Mıho gibi geziyorum. Bıyıkları sormayın zaten. Mıhonun babası.
Sonra saç diplerimden bahsetmek isterim. Siyahların dibinin gelmesi kadar boktan bişey yok. Dipte kahverengiler garip garip. Bir de boya lazım.
Ateşe baca kitaba hoca bana bi koca lazım.
Sonra bacaklarım var. Belgrad ormanı olma yolunda emin adımlarla ilerliyorlar. Sağolsunlar kapri şort etek hiçbişey giyemiyorum sayelerinde. Neyse bugün ağda aldım hallederim birazdan.
Tırnak yeme olayına da kesin olarak son verdim. Negzel tırnaklarım var sıçıyorum ağzına resmen.
Vakit değişim vakti.
O değil hala Sefa Topsakal dinliyorum.
Ebenin amı.
Önce dinlediğim şarkılardan başlasam iyi olacak mesela.
Mesela.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder